OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky:
Podmienky používania
Ochrana osobných údajov
Všeobecné predajné podmienky
Registrácia spoločnosti
PRAVIDLÁ A PODMIENKY programu – ODPORÚČANIE PRIATEĽOM NESCAFÉ® Dolce Gusto®
Pravidlá a podmienky PREMIO Lotérie
Pravidlá vernostného programu PREMIO
I. Podmienky používania
1. Súhlas a zmena podmienok používania
1.1 Váš vstup na webové stránky spoločnosti Nestlé Slovensko s.r.o. (ďalej len „Webové stránky“ a spoločnosť „Nestlé“) a ich používanie sa týka aj spoločností prepojených na spoločnosti„Nestlé“ a riadia sa týmito podmienkami používania (ďalej len „Podmienky používania“). Vstupom na stránky spoločnosti Nestlé, ich prehliadaním alebo používaním potvrdzujete, že ste si prečítali, pochopili a bez výhrad prijali tieto Podmienky používania v znení všetkých nami vydaných zmien.
1.2 Ak sa rozhodneme upraviť Podmienky používania, zverejníme novú verziu na našich Webových stránkach. Preto vám odporúčame Podmienky používania pravidelne kontrolovať a oboznámiť sa so všetkými zmenami.
2. Autorské práva a duševné vlastníctvo
2.1 Obsah našich Webových stránok, a najmä, nie však výhradne, texty, značky, logá, diagramy, fotografie, videá, zvuky, hudba, úprava, dizajn, know-how, technológie, produkty a výrobné a organizačné procesy sú majetkom spoločnosti Nestlé alebo spoločností s ňou prepojených, alebo sa používajú so súhlasom vlastníkov, a preto sú primerane chránené autorským právom, ochrannými známkami, patentmi a všetkými ostatnými právnymi prostriedkami ochrany duševného a priemyselného vlastníctva, ktoré podľa príslušných zákonov existujú.
2.2 S výnimkou prípadov uvedených v čl. 3 týchto Podmienok používania nemožno nič z obsahu našich stránok vykladať ako udelenie licencie alebo práva použiť akýkoľvek obsah našich Webových stránok.
3.Používanie Webových stránok
3.1 Obsah našich Webových stránok je možné stiahnuť, zobraziť alebo vytlačiť výhradne na osobné nekomerčné použitie, a to s tým, že sa všetky označenia a upozornenia na autorské alebo iné vlastnícke práva zachovajú a že sa budú reprodukovať vo všetkých informačných alebo iných stiahnutých materiáloch. Akékoľvek iné použitie vrátane rozmnožovania, úpravy, distribúcie, prenosu alebo vysielania obsahu Webových stránok, úplne alebo čiastočne a akýmkoľvek spôsobom, je prísne zakázané, s výnimkou prípadov, keď spoločnosť Nestlé vopred poskytne písomný súhlas.
3.2 Nestlé netvrdí a nezaručuje, že použitie akéhokoľvek obsahu pochádzajúceho z jej Webových stránok neporuší práva tretích strán.
4. Informácie, ktoré sa nepovažujú za dôverné
4.1 Všetky osobné identifikačné údaje a informácie, ktoré cez Internet používatelia zadajú na Webové stránky, sú chránené a spracúvané v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov (https://www.dolce-gusto.sk/policy-privacy/) spoločnosti Nestlé. Spoločnosť Nestlé odporúča, aby ste si pred poskytnutím osobných identifikačných údajov a informácií pozorne prečítali Zásady ochrany osobných údajov.
4.2 Akékoľvek iné informácie alebo materiály, vrátane akýchkoľvek dát, otázok, pripomienok, návrhov, nápadov, grafov atď., ktoré sa spoločnosti Nestlé oznámia prostredníctvom Internetu, elektronickou poštou alebo inak, sa nepovažujú a nebudú sa považovať za dôverné ani za výlučné vlastníctvo osôb, ktoré tieto informácie oznamujú. Čokoľvek, čo umiestnite na Webové stránky Nestlé alebo pošlete, sa stáva majetkom spoločnosti Nestlé a môže sa voľne použiť na akýkoľvek účel vrátane, nie však výhradne, rozmnožovania, rozširovania, prenosu, vysielania a umiestnenia na Internet. Nestlé má najmä právo voľne používať akékoľvek nápady, koncepty, know-how alebo techniky, ktoré obsahuje akékoľvek také oznámenie, ktoré bolo poslané na Webové stránky. Tieto informácie a materiály sa môžu použiť na akýkoľvek účel vrátane, nie však výlučne, na potreby vývoja, výroby, reklamných a marketingových produktov, ktoré využívajú takéto informácie. Za takéto použitie neprislúcha žiadna odmena osobám, ktoré informácie poskytli, ani nikomu inému.
4.3 Poslaním informácií potvrdzujete, že ste vlastníkom poskytnutého materiálu/obsahu, že tento materiál/obsah nie je znevažujúci a že jeho použitím spoločnosť Nestlé nebude porušovať práva žiadnych tretích strán. Spoločnosť Nestlé nie je povinná poskytnuté informácie použiť.
5. Vylúčenie záruky
5.1 Bez toho, aby bol dotknutý čl. 6 týchto Podmienok používania, sa všetky informácie a materiály dostupné na Webovej stránke poskytujú tak, ako sú k dispozícii, a bez akejkoľvek výslovnej alebo implicitnej záruky akéhokoľvek charakteru.
5.2 Spoločnosť Nestlé nezodpovedá za to, že obsah Webových stránok bude zodpovedať očakávaniam používateľov, že stránky budú k dispozícii nepretržite, včas, bezpečne a informácie budú správne.
5.3 Niektoré právne poriadky nemusia niektoré z týchto obmedzení dovoľovať a je možné, že sa niektoré z uvedených obmedzení na Vás nebudú vzťahovať.
5.4 Rady ani informácie poskytnuté ústne alebo písomne, získané od spoločnosti Nestlé alebo pri využívaní služieb, ktoré sú k dispozícii na Webovej stránke, nezakladajú poskytnutie akýchkoľvek záruk, ktoré by sa ich týkali a ktoré nie sú výslovne poskytnuté v týchto Podmienkach používania.
6. Obmedzenie zodpovednosti
6.1Na Webové stránky vstupujete, používate ich, prezeráte si ich na vlastné riziko a nebezpečenstvo.
6.2 Používateľ si je vedomý toho a súhlasí s tým, že v rámci zákonných možností, spoločnosť Nestlé, žiadna z prepojených spoločností ani žiadny iný subjekt, ktorý sa podieľal na vytvorení, výrobe alebo prevádzke Webových stránok, nenesie žiadnu zodpovednosť za priame, nepriame či ďalšie škody, poškodenie dobrej povesti, vzniknuté náklady, straty, zníženie obratu alebo zisku alebo vznik zodpovednosti akéhokoľvek druhu (a to aj v prípade, že spoločnosť Nestlé o vzniku takejto škody vedela alebo mohla vedieť), ktoré by mohli používateľovi vzniknúť v dôsledku prístupu alebo používania Webových stránok alebo ich obsahu alebo, naopak, nemožnosti použiť Webové stránky alebo ich obsah.
6.3 Všetky materiály, ktoré používateľ stiahne alebo inak získa počas používania Webových stránok, získava na vlastné riziko a nebezpečenstvo. Spoločnosť Nestlé neprijíma zodpovednosť za žiadne poškodenie alebo napadnutie počítačového vybavenia používateľov vírusom ani za iné škody na majetku, spôsobené vstupom na Webové stránky, ich použitím alebo sťahovaním akéhokoľvek materiálu z Webových stránok. Rovnako nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek nezákonné vniknutie alebo zásah do informačných systémov.
6.4 Spoločnosť Nestlé si vyhradzuje právo prerušiť alebo zrušiť niektorú alebo všetky funkcie svojich Webových stránok. Spoločnosť Nestlé neprijíma zodpovednosť za akékoľvek prerušenie alebo zastavenie niektorých alebo všetkých funkcií svojich Webových stránok, spôsobených konaním alebo opomenutím spoločnosti Nestlé alebo tretích osôb.
7. Zmena informácií
Webové stránky môžu obsahovať nepresnosti alebo chyby. Spoločnosť Nestlé si vyhradzuje právo vykonávať zmeny, opravy a/alebo zlepšenia obsahu kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia, ale nie je nijako povinná vykonať také úpravy.
8. Dostupnosť produktov/služieb
Webové stránky môžu obsahovať informácie o produktoch a službách spoločnosti Nestlé na celom svete, pričom nie všetky produkty a služby sú dostupné na všetkých trhoch. Odkaz na produkt alebo službu spoločnosti Nestlé na Webovej stránke nemusí znamenať, že takýto výrobok alebo služba je alebo bude k dispozícii vo Vašej lokalite.
9. Odkazy
9.1 Ako službu návštevníkom môžu Webové stránky obsahovať hypertextové odkazy na iné stránky, ktoré neprevádzkuje alebo nekontroluje spoločnosť Nestlé. Spoločnosť Nestlé nenesie zodpovednosť za obsah, zákonnosť, presnosť alebo funkcie takýchto stránok.
9.2 Vytváranie hypertextových odkazov na Webových stránkach je bez predchádzajúceho písomného súhlasu spoločnosti Nestlé zakázané.
10. Údaje o spotrebe
Po pripojení kávovaru k mobilnej aplikácii NESCAFÉ Dolce Gusto bude Nestlé zhromažďovať údaje potrebné na riadne fungovanie kávovaru a mobilnej aplikácie (napr. ID kávovaru, krajina, jazyk, verzia firmvéru, údaje o spotrebe a údržbe). Tieto údaje bude spoločnosť Nestlé využívať len na pravidelnú aktualizáciu firmvéru vašej mobilnej aplikácie a/alebo kávovaru, a to na účely odstránenia technických a programových chýb, pridania nových nápojov do mobilnej aplikácie a zároveň na účely zlepšenia zážitku pri prezeraní jednotlivých stránok.
11. Spoločné ustanovenia
11.1 Tieto Podmienky používania predstavujú úplnú dohodu týkajúcu sa prístupu a používania Webových stránok a ich obsahu, uzavretú medzi spoločnosťou Nestlé a používateľom Webových stránok. Akékoľvek iné podmienky alebo pravidlá vydané spoločnosťou Nestlé, ktoré upravujú vzťahy medzi spoločnosťou Nestlé a používateľmi Webových stránok, týkajúce sa akejkoľvek služby alebo nákupu výrobkov dopĺňajú tieto Podmienky používania; v prípade rozporu medzi nimi a inými pravidlami alebo podmienkami majú iné podmienky a pravidlá prednosť pred týmito Podmienkami používania.
11.2 Skutočnosť, že spoločnosť Nestlé toleruje porušenie niektorej z povinností používateľa, stanovených v Podmienkach používania alebo nevymáha svoje právo vyplývajúce z Podmienok používania alebo zo zákona, sa nemôže vykladať ako vzdanie sa práva alebo presadzovania takýchto práv spoločnosťou Nestlé.
11.3 V prípade, že by niektoré ustanovenie týchto Podmienok používania odporovalo akémukoľvek zákonu alebo inému právnemu predpisu, existujúcemu alebo budúcemu, sa takéto ustanovenie považuje za neaplikovateľné. Všetky ostatné ustanovenia Podmienok používania zostávajú platné a účinné.
11.4 Nadpisy jednotlivých ustanovení Podmienok používania sa používajú pre prehľadnosť a žiadnym spôsobom nemenia ani neupravujú Podmienky používania.
Nestlé Slovensko s.r.o. Všetky práva vyhradené.
II. Ochrana osobných údajov
Nestlé nikdy neposkytuje vaše dáta tretím stranám na účely priameho marketingu, ak nám na to nedáte výslovný súhlas.
V prísne obmedzenej miere poskytujeme potrebné osobné údaje svojim poskytovateľom služieb, ktorí sú (okrem iného) zodpovední za doručovanie Vami objednaného tovaru. Títo poskytovatelia služieb sú zmluvne viazaní zachovať dôvernosť vašich údajov v rovnakej miere ako Nestlé.
Ďalšie informácie týkajúce sa Ochrany súkromia nájdete na www.nestle.sk (https://www.nestle.cz/sk/info/ochrana-sukromia).
1. Súhlas so spracúvaním osobných údajov
Spoločnosť Nestlé Slovensko s.r.o., so sídlom: Košovská cesta 11, Prievidza, PSČ 927 71, IČO: 31 568 211, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka 3614/R (ďalej len „spoločnosť“ alebo „prevádzkovateľ“), realizuje predaj výrobkov NESCAFÉ Dolce Gusto (ďalej len „výrobkov“) takisto prostredníctvom webových stránok označených www.dolce-gusto.sk Registrácia na týchto stránkach a uskutočnenie objednávky výrobkov vyžaduje poskytnutie osobných údajov zákazníka.
2. Nakladanie s osobnými údajmi a ich spracúvanie:
2.1. Prevádzkovateľom osobných údajov je spoločnosť Nestlé Slovensko s.r.o., so sídlom: Košovská cesta 11, 927 71 Prievidza, IČO: 31 568 211, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka 3614/R. Sprostredkovateľmi, ktorí spracúvajú osobné údaje dotknutých osôb (zákazníkov) v mene prevádzkovateľa, sú spoločnosti 2FRESH s.r.o. a HOPI s.r.o..
2.2. Dotknutými osobami sú zákazníci, ktorí si objednávajú výrobky prostredníctvom webových stránok označených www.dolce-gusto.sk
2.3. Označením políčka súhlasu a odoslaním správy vyslovuje zákazník svoj bezvýhradný a dobrovoľný súhlas v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene niektorých zákonov (ďalej len „zákon OOÚ“), s tým,
aby jeho osobné údaje v rozsahu: meno a priezvisko, poštová adresa, telefónne číslo, elektronická (e-mailová) adresa (ďalej len „osobné údaje“),
na účely:
(i) uskutočnenia dodávok,
(ii) elektronickej evidencie tržieb (EET) uvedené v článku III. bode 18 týchto Všeobecných obchodných podmienok,
(iii) zisťovania spokojnosti zákazníka s poskytovanými službami,
(iv) vykonávania prieskumu obchodu a služieb,
(v) vykonávania iných marketingových, reklamných a prieskumných účelov,
(vi) vytvárania databázy zákazníkov,
(vii) vedenia štatistiky zhromažďovala a spracovávala spoločnosť,
(ďalej len „účely“).
Zákazník dáva spoločnosti súhlas s používaním svojich osobných údajov na zvolené vyššie uvedené účely.
2.4. Osobné údaje môžu byť ďalej sprístupnené iba prevádzkovateľovi osobných údajov a sprostredkovateľom osobných údajov. Ďalším osobám nebudú osobné údaje bez vedomia a výslovného súhlasu zákazníka sprístupnené, ibaže povinnosť poskytnúť osobné údaje zákazníka vyplýva zo zákona. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Osobné údaje sa spracujú iba na uvedené účely a spôsobom nepoškodzujúcim zákazníka.
2.5. Tento súhlas môže zákazník kedykoľvek odvolať písomne, a to listom adresovaným do sídla spoločnosti.
2.6. Zákazník má podľa zákona OOÚ právo na prístup k osobným údajom, podľa ktorého môže získať informácie, či sa jeho osobné údaje spracúvajú, na aký účel, aký je rozsah údajov, ktoré sa spracúvajú, a komu boli tieto údaje prípadne sprístupnené, právo na opravu nepresných či nesprávnych údajov, príp. doplnenie neúplných údajov, právo na vymazanie údajov v prípade, že zanikne účel spracúvania, alebo ak sa osobné údaje spracúvajú nezákonne, právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, právo na prenosnosť údajov, podľa ktorého môže získať osobné údaje, ktoré sa ho týkajú, v štruktúrovanom a strojovo čitateľnom formáte, a to buď pre seba, alebo pre iného prevádzkovateľa osobných údajov, právo vzniesť námietku proti spracúvaniu osobných údajov, prípadne proti profilovaniu, právo podať sťažnosť na dozornom orgáne, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava, v prípade, že by zistil, že prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ porušili svoje povinnosti, vyplývajúce z vyššie uvedeného zákona OOÚ.
2.7. Ak zákazník požiada o informáciu o spracúvaní svojich osobných údajov, je mu prevádzkovateľ a prípadne aj sprostredkovateľ povinný túto informáciu bez zbytočného odkladu odovzdať. Zákazník má právo na bezplatné poskytnutie informácie. Každý zákazník, ktorý zistí alebo sa domnieva, že prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ vykonáva spracúvanie jeho osobných údajov v rozpore s ochranou súkromného a osobného života zákazníka alebo v rozpore so zákonom, najmä ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracúvania, môže požiadať prevádzkovateľa alebo sprostredkovateľa o vysvetlenie alebo požadovať, aby prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ odstránil takto vzniknutý stav (blokovanie, vykonanie opravy, doplnenie alebo likvidáciu osobných údajov).
2.8. Odvolanie súhlasu, uplatnenie práv je možné uplatniť prostredníctvom elektronickej pošty, t.j. doručením e-mailu na adresu: info@nestle.sk alebo doručením písomného podania na adresu sídla prevádzkovateľa.
2.9. Prevádzkovateľ ani jeho sprostredkovatelia nezamýšľajú prenos osobných údajov zákazníkov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii.
2.10. Osobné údaje zákazníkov budú uchovávané po dobu trvania ich registrácie na webových stránkach označených www.dolce-gusto.sk a 5 rokov po ukončení registrácie na týchto webových stránkach.
2.11. Prevádzkovateľ a jeho sprostredkovatelia nespracúvajú osobné údaje zákazníkov prostredníctvom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle § 28 ods. 1 a 4 zákona OOÚ.
III. Všeobecné predajné podmienky
1.1. Všetky objednávky urobené u spoločnosti Nestlé Slovensko s.r.o., so sídlom: Košovská cesta 11, Prievidza, PSČ 927 71, IČO: 31 568 211, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka 3614/R (ďalej len „spoločnosť“ alebo „predávajúci“), prostredníctvom Internetu a následné zmluvné vzťahy sa riadia Všeobecnými podmienkami predaja a platnou legislatívou. Všeobecné predajné podmienky (ďalej aj len „VPP“) majú prednosť pred ostatnými predajnými podmienkami.
1.2. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť aktuálne Všeobecné predajné podmienky uverejnením ich nového znenia na týchto webových stránkach.
2. Registrácia
2.1. Pri vypĺňaní registrácie musia byť všetky zadané povinné registračné údaje správne a úplné.
2.2. Zákazník sa zaväzuje bezodkladne informovať spoločnosť o zmene adresy alebo iných zmenách prostredníctvom aktualizácie svojich osobných údajov na týchto webových stránkach.
2.3. Pred registráciou sa zákazník musí oboznámiť s nasledujúcimi faktami, ktoré sú dostupné na webových stránkach e-shopu s názvom – označením „Obchodné podmienky“.
Zákazník je povinný sa oboznámiť s:
(i) označením tovaru alebo služby a popisom ich hlavných vlastností, (ii) cenou tovaru alebo služby, prípadne so spôsobom jej výpočtu vrátane všetkých daní a poplatkov, (iii) spôsobom platby a spôsobom dodania alebo plnenia, (iv) s nákladmi na dodanie, a ak tieto náklady nemožno určiť vopred, s informáciou, že sa môžu dodatočne účtovať, (v) údajmi o právach vznikajúcich z vadného plnenia, ako aj o právach zo záruky a s ďalšími podmienkami na uplatňovanie týchto práv, ktoré sú súčasťou VPP.
3. Heslo
3.1. Pri vypĺňaní registrácie bude zákazník vyzvaný na vytvorenie hesla. Toto heslo je povinný zachovať v tajnosti a nesmie ho poskytnúť nikomu inému.
3.2. Zákazník je plne zodpovedný za činnosti súvisiace s používaním hesla a so zadávaním objednávok, a to aj v prípade, že sa tieto aktivity uskutočnili bez jeho vedomia.
3.3. Ak má zákazník podozrenie, prípadne sa dozvie, že jeho heslo pozná či používa iná osoba, je o tom povinný ihneď informovať spoločnosť.
4. Objednávky
4.1. Pred odoslaním objednávky použitím elektronických prostriedkov bude zákazníkovi umožnené skontrolovať a meniť vstupné údaje, ktoré do objednávky vložil.
4.2. Zadaním objednávky prostredníctvom týchto webových stránok sa zákazník v súlade so Všeobecnými predajnými podmienkami zaväzuje kúpiť vybratý tovar.
4.3. Zákazník berie na vedomie a súhlasí s tým, že množstvo výrobkov, ktoré spoločnosť ponúka na svojich webových stránkach, je obmedzené dostupnými skladovými zásobami. Ak dostupné skladové zásoby neumožnia dodávku objednaného tovaru, nie je to dôvodom na vznesenie akéhokoľvek nároku zákazníka voči spoločnosti.
4.4. Objednávky sú platné iba v prípade, že dodacia adresa je na území Slovenskej republiky. Predaj cez internetový obchod je určený výlučne fyzickým osobám, ktoré nevykonávajú podnikateľskú činnosť. V inom prípade Vám bude Vaša objednávka stornovaná a nebude možné tovar dodať.
5. Potvrdenie objednávky
5.1. Objednávka zadaná na týchto webových stránkach je záväzná jej odoslaním.
5.2. Spoločnosť má plné právo na odmietnutie objednávky, pokiaľ objednaný tovar nie je na sklade, prípadne už sa nevyrába.
5.3. Informácie prijaté spoločnosťou sú riadnym dokladom o objednávke a celej transakcii. Údaje, ktoré dostane platobný systém, sú riadnym dokladom o finančných transakciách.
6. Ceny
6.1. Ceny objednaného tovaru sú uvedené v aktuálnom cenníku na webových stránkach ku dňu zadania objednávky. Tieto ceny sú vrátane DPH, ale nezahŕňajú poplatky za doručenie (dopravné, balné apod.).
6.2. Poplatky za doručenie sa účtujú podľa sadzby uvedenej na týchto webových stránkach ku dňu zadania objednávky.
7. Doručenie
7.1. Všetky objednávky potvrdené spoločnosťou budú doručené na adresu uvedenú pri zadaní objednávky.
7.2. Spoločnosť vynaloží všetko úsilie na to, aby bol tovar doručený bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní po prijatí objednávky.
9. Overenie tovaru
9.1. Zodpovednosť za overenie množstva a stavu tovaru pri doručení nesie zákazník.
9.2 Zákazník je povinný v okamihu prijatia vizuálne skontrolovať kvalitu zásielky, a ak je viditeľne poškodená, zásielku odmietnuť a neprebrať, spísať s vodičom zápis o dôvode neprevzatia a kópiu zápisu (príp. fotografiu) poslať do troch dní spoločnosti.
9.3. V prípade, že zákazník po prevzatí zásielky, ktorá nie je zjavne poškodená, zistí, že je tovar poškodený alebo chýba, musí túto skutočnosť oznámiť spoločnosti bez zbytočného odkladu. Práva zákazníka sa riadia všeobecnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, a to najmä § 612 a nasl.
9.4. Práva spotrebiteľov podľa osobitných predpisov týmto nie sú dotknuté.
10. Vrátenie tovaru/Odstúpenie od zmluvy
10.1. V prípade akejkoľvek nespokojnosti s poslaným tovarom alebo aj bez uvedenia dôvodu má zákazník právo tento tovar vrátiť, a to do štrnástich dní od prijatia objednaného tovaru. Náklady spojené s vrátením tovaru nesie zákazník sám (informácie podľa § 3 odst. 1 písm. i) zákona č. 102/2014 Z. z., zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho).
10.2. Spoločnosť požaduje, aby bol vrátený tovar v neporušenom stave, aby bol k nemu priložený príslušný daňový doklad a aby bol, pokiaľ možno, v pôvodnom balení. Pri potravinách je pôvodný neporušený obal podmienkou prípadného uznania reklamácie. Suma za poštovné v rámci uplatnenie reklamácie tovaru sú primárne hradené zo strany zákazníka.
10.3. Hneď ako dôjde k riadnemu vráteniu tovaru, spoločnosť vráti zákazníkovi čiastku zaplatenú za tento tovar a ďalej náklady na dodanie tovaru (dopravné), pokiaľ boli zákazníkovi naúčtované. Ak zákazník pri objednávke zvolil iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý spoločnosť ponúka, vráti spoločnosť zákazníkovi náklady na dodanie tovaru iba vo výške zodpovedajúcej tomuto najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
10.4. Na využitie práva podľa tohto článku môže zákazník využiť reklamačný formulár, dostupný na webových stránkach spoločnosti alebo na tomto odkaze: www.dolce-gusto.sk/contact-us .
Vo formulári je potrebné riadne vyplniť nasledujúce položky: ● vrátené položky tovaru, ● počet položiek tovaru na vrátenie/reklamáciu, ● zvolený spôsob reklamácie (vrátenie peňazí, výmena tovaru a pod.), ● stav vráteného tovaru (poškodený, otvorený, nerozbalený a pod.) , ● dôvod vrátenia/reklamácie tovaru (poškodené pri preprave, chýbajúca položka, nevyhovujúci produkt a pod.). V prípade tovaru na dobierku musí zákazník taktiež uviesť číslo účtu na reklamačnom formulári, ktorý bude súčasťou zásielky. Následne systém automaticky vygeneruje 4 emaily, ktoré budú zákazníka informovať o priebehu vybavovania jeho žiadosti.
Žiadosť/reklamácia zákazníka bude vybavená najneskôr do 30 dní od prijatia.
11. Platba
11.1. Zákazník hradí cenu dodaného tovaru buďto pri jeho prevzatí, tzv. platba na dobierku alebo novo je daná možnosť platby kartou cez platobnú bránu Adyen. Platba na faktúru je možná pri splnení podmienok stanovených spoločnosťou. Zákazník má možnosť si tieto podmienky zistiť od spoločnosti a pri ich splnení sa mu udelí súhlas s touto formou úhrady. Faktúru za tovar bude mať zákazník dostupnú len v elektronickej podobe, k dispozicií bude pod jeho účtom u konkrétnej objednávky.
12. Oneskorená platba
12.1. V prípade oneskorenej platby sa bude zákazníkovi účtovať zákonný úrok z omeškania z nezaplatenej sumy spolu s nákladmi na administratívne a právne úkony.
12.2. Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť všetky nové objednávky až do úplného zaplatenia dlžnej sumy.
13. Záruka na prístroj
13.1. Na prístroje kúpené prostredníctvom týchto webových stránok sa vzťahuje záruka ich výrobcu v súlade s podmienkami uvedenými v sprievodnej dokumentácii.
13.2. Podrobné informácie o záruke poskytovanej výrobcom získate v záručnom vyhlásení. Táto záruka nemá žiadny vplyv na zákonné práva zákazníka.
13.3. Zákazník oznámi predávajúcemu, aké právo si zvolil, pri oznámení chyby alebo bez zbytočného odkladu po oznámení chyby. Vykonanú voľbu nemôže zákazník zmeniť bez súhlasu predávajúceho; to neplatí, ak kupujúci žiadal opravu chyby, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná. Ak predávajúci neodstráni chyby v primeranej lehote alebo ak oznámi kupujúcemu, že chyby neodstráni, môže kupujúci požadovať namiesto odstránenia chyby primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.
13.4. Ak zákazník nezvolí svoje právo včas, má právo podľa ust. § 622 a nasl. Občianskeho zákonníka:
a) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť
b) zákazník môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
c) predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
d) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
e) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať
13.5. Kým zákazník neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, môže predávajúci dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právnu chybu. Iné chyby môže predávajúci odstrániť podľa svojej voľby opravou veci alebo dodaním novej veci; voľba nesmie zákazníkovi spôsobiť neprimerané náklady.
13.6. Ak predávajúci neodstráni chybu veci včas alebo chybu veci odmietne odstrániť, môže zákazník požadovať zľavu z kúpnej ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť. Vykonanú voľbu nemôže zákazník zmeniť bez súhlasu predávajúceho.
14. Popredajný servis
14.1. Ak sa pri prístroji stretnete s nejakými problémami alebo ak máte akúkoľvek otázku týkajúcu sa jeho prevádzky, údržby a popredajného servisu, požiadajte spoločnosť o radu a pomoc telefonicky prostredníctvom tel. č. 0800 135 135 alebo e-mailom na e-mailovej adrese info@nestle.sk.
14.2. Ak nemožno problém s prístrojom vyriešiť telefonicky, ponúka spoločnosť v súvislosti s popredajným servisom niekoľko výhodných riešení. Podrobné informácie získate telefonicky v spoločnosti na tel. č. 0800 135 135 alebo na e-mailovej adrese info@nestle.sk.
15. Obmedzenie zodpovednosti
15.1. Obrázky a text opisujúci výrobky uvedené na týchto webových stránkach nie sú predmetom zmluvy a slúžia len na informačné účely. V prípade chyby alebo omylu v súvislosti s obrázkami alebo textom uvedeným na týchto webových stránkach nenesie spoločnosť žiadnu zodpovednosť.
15.2. Bez toho, aby nastalo obmedzenie predmetu týchto Všeobecných podmienok predaja, žiadna reklamácia (nehľadiac na to, či bol tovar doručený, alebo nie) uplatnená vo vzťahu k vzniknutej škode nesmie presiahnuť cenu tovaru.
16. Vyššia moc
16.1. Spoločnosť vynaloží všetko úsilie na splnenie svojich záväzkov. Nemôže však niesť zodpovednosť za oneskorenie alebo nedodanie tovaru v dôsledku okolností, ktoré nie sú závislé od jej vôle. Týmito okolnosťami sa rozumejú štrajky, vojny, prírodné katastrofy alebo iné situácie, ktoré znemožňujú výrobu, dopravu či doručenie tovaru.
16.2. V prípade oneskorenia či nedodania z dôvodu vyššej moci sa spoločnosť zaväzuje splniť si záväzky čo možno najskôr a zároveň si vyhradzuje právo rozdeliť zvyšné dodávky medzi zákazníkmi zodpovedajúcim a spravodlivým spôsobom.
17. Rozhodné právo a príslušnosť súdu
17.1. Tieto Všeobecné predajné podmienky sa riadia slovenským právom.
17.2. Výlučná právomoc riešenia prípadných sporov patrí slovenským súdom.
18. Elektronická evidencia tržieb a ochrana osobných údajov
18.1. Zákazník týmto udeľuje súhlas spoločnosti Nestlé Slovensko s.r.o. s posielaním informácií pre účely Elektronickej evidencie tržieb (EET) e-mailom.
18.2. Spoločnosť Nestlé Slovensko s.r.o. spracúva pre tento účel osobné údaje v rozsahu uvedenom v Zásadách ochrany osobných údajov na stánke www.dolce-gusto.sk.
18.3. Pre tento účel platia podmienky uvedené v časti II. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
18.4. Ak Zákazník odmietne udeliť tento požadovaný súhlas, nebude možné dodávať tovar.
Nestlé Slovensko s.r.o.
PRAVIDLÁ A PODMIENKY PROGRAMU – ODPORÚČANIE PRIATEĽOM NESCAFÉ® DOLCE GUSTO®
Predstavenie programu Odporúčanie priateľom NESCAFÉ® Dolce Gusto®
1.1. Účasť v tomto programe sa riadi týmito podmienkami (pravidlami).
1.2. Účastníkom sa odporúča, aby si pred zapojením sa do programu prečítali tieto pravidlá. Zapojením sa do programu účastníci vyjadrujú, že týmto pravidlám porozumeli a súhlasia s ich dodržiavaním.
1.3. Tento program prevádzkuje spoločnosť Nestlé Slovensko s.r.o. (Zadávateľ) v spojení s Rogerwilco Digital (Pty) Ltd (Organizátor).
Zapojením sa do programu účastníci súhlasia s nižšie uvedenými pravidlami
2.1. Tento program je určený len fyzickým osobám s doručovacou adresou na území Slovenskej republiky starším ako 18 rokov. Do tohto programu sa nemôžu zapojiť nasledujúce osoby:
2.1.1. Manageri a osoby priamo zodpovedné za značku NESCAFÉ® Dolce Gusto® a ich príbuzní a zástupcovia Organizátora programu.
2.1.2. Osoby, ktoré nemajú doručovaciu adresu na území Slovenskej republiky a sú mladšie ako 18 rokov.
Mechanika
3.1. Fyzické osoby, ktoré sú už zaregistrované na webovej stránke www.dolce-gusto.sk, obdržia e-mail od tímu NESCAFÉ® Dolce Gusto® so žiadosťou o odovzdanie odporúčania priateľom, aby sa registrovali na stránke www.dolce-gusto.sk.
3.2. Akonáhle príjemca e-mailovej správy klikne na odkaz v e-maile od tímu NESCAFÉ® Dolce Gusto®, bude presmerovaný na súkromný odkaz, na základe ktorého bude vyzvaný na odoslanie odporúčaní e-mailom, prostredníctvom Facebooku alebo WhatsApp aplikácie svojmu priateľovi.
3.3. Akonáhle príjemca e-mailovej správy zvolí spôsob odoslania odporúčania, dostane ďalší e-mail od tímu NESCAFÉ® Dolce Gusto® so svojou odmenou za odporúčanie.
3.4. V okamihu, keď odporúčaný priateľ dá súhlas na prijímanie e-mailovej komunikácie od tímu NESCAFÉ® Dolce Gusto® a zaregistruje sa, dostane prostredníctvom e-mailu sľúbenú odmenu za registráciu.
3.5. Účastníci sa môžu do programu zapojiť toľkokrát, koľkokrát chcú, za predpokladu, že zakaždým pošlú odkaz s odporúčaním novému priateľovi, ktorý ešte nie je registrovaný na www.dolce-gusto.sk, ale za týchto podmienok: Odmenu za odporúčanie možno získať iba raz na odporúčanú osobu.
Odmena
4.1. Odporúčaný priateľ po úspešnej registrácii na webe www.dolce-gusto.sk dostane za registráciu prostredníctvom e-mailu jednorazový kód na jedno balenie 12tich alebo 16tich kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® zadarmo podľa vlastného výberu, ktorý môže uplatniť na adrese www.dolce-gusto.sk pri svojej následnej objednávke.
4.2. Účastník (príjemca e-mailové správy) tiež dostane prostredníctvom e-mailu odmenu za odporúčanie, a to v podobe jednorázového kódu na jedno balenie 12tich alebo 16tich kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® zadarmo podľa vlastného výberu, ktorý môže uplatniť na adrese www.dolce-gusto.sk pri svojej následnej objednávke.
Všeobecné informácie
5.1. Rozhodnutie o priznaní odmeny je konečné a nebude prebiehať žiadna ďalšia korešpondencia.
5.2. Organizátor a Zadávateľ môže požadovať, aby odporúčaný priateľ súhlasil s poskytnutím informácií, ktoré Organizátorovi umožnia zabezpečiť dodržiavanie pravidiel programu Odporúčanie priateľom NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
5.3. Ak podľa uváženia Organizátora bude účastník označený ako: nedodržal pravidlá tohto programu; jeho správanie sa dá rozumne interpretovať ako podvod; a ak by bolo protiprávne udeliť odmenu, bude automaticky diskvalifikovaný a / alebo odmena prepadne.
5.4. Odmena je neprenosná a nie je povolené žiadne nahrádzanie ani výmena za hotovosť. Odmena nebude odovzdaná / udelená tretej strane, ale iba overenému účastníkovi programu (respektíve odporúčanému priateľovi), ktorý na ňu má nárok po splnení uvedených podmienok programu a dodržaní všetkých pravidiel programu.
5.5. Organizátor si vyhradzuje právo podľa vlastného uváženia z akéhokoľvek dôvodu nahradiť odmenu akoukoľvek inou odmenou porovnateľnej alebo vyššej komerčnej hodnoty.
5.6. Organizátor nenesie zodpovednosť za akékoľvek stratené, poškodené, oneskorené, nesprávne alebo neúplné údaje z akéhokoľvek dôvodu. Doklad o odoslaní nebude prijatý ako doklad o prijatí.
5.7. Organizátor nenesie zodpovednosť za zlyhanie akéhokoľvek technického prvku týkajúceho sa tejto propagácie, ktorý môže viesť k tomu, že nebude príspevok úspešne odoslaný.
5.8. Organizátor / Zadávateľ nezodpovedá za stratené, poškodené alebo oneskorené záznamy v dôsledku akejkoľvek hardvérovej alebo softvérovej chyby akéhokoľvek druhu v sieti, počítači alebo mobilnom telefóne. Doklad o odoslaní nebude prijatý ako doklad o prijatí.
5.9. Od účastníkov sa môže požadovať, aby sa zúčastnili reklamných kampaní za účelom vysielania alebo publikácie. Účastníci sú vždy oprávnení uvedenú požiadavku odmietnuť. Účastníci, ktorí sa zúčastňujú akejkoľvek publicity, nebudú mať nárok na žiadnu platbu ani inú odmenu za takú publicitu ani inak. Všetka reklama a ďalšie materiály budú výhradným vlastníctvom Organizátora.
5.10. Nič v týchto pravidlách nie je zamýšľané alebo nesmie byť chápané tak, aby nezákonne obmedzovalo alebo sa vyhýbalo akémukoľvek právu alebo povinnostiam vyplývajúcim pre účastníka, alebo Organizátora zo zákona o ochrane spotrebiteľa.
5.11. Všetci účastníci sa zúčastňujú na programe výhradne na svoju vlastnú zodpovednosť.
5.12. Usporiadateľ si vyhradzuje právo bez náhrady Program skrátiť, odložiť, prerušiť alebo zrušiť či jednostranne zmeniť alebo doplniť jeho pravidlá po celú Dobu konania Programu a to tak, že zmenu vyhlási (s účinnosťou k okamihu vyhlásenia) na www.dolce-gusto.sk, kde sú tiež k dispozícii platné a úplné pravidlá.
5.13. Úplné znenie pravidiel je k dispozícii na www.dolce-gusto.sk. Otázky je možné smerovať na e-mail info@nestle.cz a na Facebookovú stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto® alebo na bezplatnú telefonickú linku 0800 135 135 v pracovných dňoch 8.00-11.30 a 13.00-16.00.
NESCAFÉ® DOLCE GUSTO® – Pravidlá a podmienky PREMIO Lotérie
Predstavenie PREMIO LOTÉRIE
PREMIO Lotéria je opakujúca sa súťaž o výhry prebiehajúce mesačne.
PREMIO Lotéria je hra spojená s krabičkami kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® a STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, kedy kódy z balenia spotrebiteľ vkladá na špeciálnu webovú stránku a zapája sa tak do lotérie. PREMIO Lotéria prebieha každý mesiac. Počet vložených kódov z škatuliek nie je nijako obmedzený, naopak, čím viac kódov spotrebiteľ v danom mesiaci do PREMIO Lotérie vloží, tým väčšiu šancu na výhru v danom mesiaci má.
Tieto podmienky ("Podmienky") majú prednosť v prípade akéhokoľvek rozporu alebo nesúladu s akýmikoľvek inými oznámeniami, vrátane reklamných alebo propagačných materiálov. Usmernenia k účasti sa považujú za súčasť týchto podmienok a účasťou v lotérii sa má za to, že ich všetci účastníci prijímajú a sú nimi viazaní.
Usporiadateľ berie ochranu údajov vážne. Účasťou v PREMIO Lotérii potvrdzujete, že ste si prečítali Zásady ochrany osobných údajov príslušnej platformy a súhlasíte s týmito Podmienkami a pravidlami PREMIO Lotérie. Odoslaním akýchkoľvek informácií požadovaných v rámci účasti v PREMIO Lotérii účastníci súhlasia s tým, že ich údaje budú uchovávané a spracovávané v súlade so všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (GDPR) a zákonom o ochrane osobných údajov z roku 2018.
Spôsobilosť na účasť
1. PREMIO Lotérie sa môžu zúčastniť IBA obyvatelia SR. PREMIO Lotérie sa nemôžu zúčastniť zamestnanci a najbližší rodinní príslušníci usporiadateľa, jeho agentúr, pridružených spoločností ani nikto, kto je s lotériou profesne spojený.
2. Účastníci musia byť starší ako 18 rokov. Vyžaduje sa prístup na internet. Je vyžadovaná registrácia/prihlásenie na stránkach www.dolce-gusto.sk .
3. Je vyžadovaný nákup. Každá prihláška musí obsahovať jedinečný kód pre každú zlosovateľnú položku, ktorý sa nachádza vo vnútri každého zakúpeného balenia NESCAFÉ® Dolce Gusto a STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
4. V priebehu PREMIO Lotérie nesmie žiadna osoba vyhrať viac ako jeden typ ceny.
Kódy
Kódy možno nájsť v krabičkách kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® a STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
Kódy musia byť zadané online presne tak, ako sú uvedené na obale (bez medze). Každý kód je jedinečný a je možné ho použiť iba raz. Pokusy o zadanie rovnakého kódu viac ako raz, použitie kódov z iných ako propagačných balení alebo použitie akýchkoľvek propagačných kódov, ktoré nie sú určené na použitie v PREMIO Lotérii, môžu viesť k diskvalifikácii a všetky pokusy budú vyhlásené za neplatné.
Kódy nemajú žiadnu hodnotu a nie je možné ich prevádzať ani predávať.
Usporiadateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za kódy poškodené alebo znehodnotené spôsobom otvorenia obalu výrobku.
Účastníci, ktorí nemôžu prečítať svoj kód z dôvodu skutočnej tlačovej chyby, by mali obrátiť na Zákaznícky servis.
Trvanie PREMIO Lotérie
PREMIO Lotéria bude prebiehať každý mesiac a pobeží vždy od prvého do posledného kalendárneho dňa v mesiaci. Prvé kolo PREMIO Lotérie sa začína 1. mája 2024 o 00:01 a končí 31. mája 2024 o polnoci.
Všetky platné účasti v PREMIO Lotérii prijaté počas kalendárneho mesiaca budú zaradené do príslušného žrebovania, ktoré sa uskutoční tri (3) pracovné dni po uzávierke každého žrebovania.
Ako sa zúčastniť
Pre účasť v propagačnej akcii budú účastníci potrebovať kód z škatuliek s kapsulami NESCAFÉ® Dolce Gusto® alebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
Pre účasť v mesačnej PREMIO Lotérii:
a. Nájdite 12-miestny jedinečný kód vytlačený vo vnútri príslušných balení;
b. Prihláste sa/registrujte sa na stránkach www.dolcegusto.sk/premio-lottery ;
c. Zadajte kód podľa pokynov.
Účastníci sa môžu zúčastniť PREMIO Lotérie v danom kalendárnom mesiaci toľkokrát, koľkokrát chcú, pokiaľ pre každý ďalší vstup do PREMIO Lotérie použijú nový jedinečný kód z nového balenia NESCAFÉ® Dolce Gusto® alebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ako je uvedené vyššie. Počas jedného žrebovania/kalendárneho mesiaca nesmie jedna osoba vyhrať viac ako jednu cenu.
Výber víťazov
Vopred daný počet výhercov bude každý mesiac náhodne vyžrebovaný. Výhry aj počet výhercov budú upresnené vždy najneskôr prvý kalendárny deň v daný mesiac.
Všetci výhercovia budú vybraní náhodne prostredníctvom žrebovania zo všetkých platných účastí obdržaných pre každé konkrétne žrebovanie/kalendárny mesiac.
Pri registrácii do propagačnej akcie budú účastníci povinní poskytnúť informácie zahŕňajúce ich meno, priezvisko, e-mailovú adresu a musia potvrdiť, že sú staršie ako 18 rokov.
Registrované kontaktné údaje budú použité iba na oznámenie výhry výhercom a na overenie poštovej adresy, na ktorú bude výhercovi zaslaná výhra. Všetci účastníci sa preto musia uistiť, že uviedli platné kontaktné údaje a že sú po dobu trvania PREMIO Lotérie kontaktovateľní. V prípade, že sa e-mailová adresa účastníka stane v priebehu PREMIO Lotérie nedostupnou, usporiadateľ nie je schopný získať a zmeniť existujúcu účasť na novú e-mailovú adresu.
Každé žrebovanie prebehne tri (3) pracovné dni po uzávierke každého žrebovania a výhercovia budú informovaní e-mailom do siedmich (7) pracovných dní od dátumu ukončenia každého žrebovania.
Usporiadateľ si vyhradzuje právo zrušiť výhry, pokiaľ sa niektorého z výhercov nepodarí kontaktovať do 28 dní a po troch pokusoch. V týchto prípadoch môžu byť prepadnuté výhry udelené náhradnému výhercovi vyžrebovanému ako ďalší v poradí v pôvodnom žrebovaní.
PRAVIDLÁ OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
PREMIO Lotéria je prístupná iba registrovaným užívateľom. Účastník mal možnosť sa zoznámiť s obchodnými podmienkami, pravidlami tejto akcie a podmienkami spracovania osobných údajov pri registrácii a ďalej sú dostupné na webových stránkach po celú dobu trvania akcie. Týmto účastník dáva výslovný súhlas usporiadateľovi so záznamom textového obsahu údajov uvedených v rámci registrácie – mená, priezviska, e-mailovej adresy a pokiaľ vyhrá tak aj poštové adresy doručenia na účely tejto akcie a to tým, že vloží kód z výrobku podľa návodu na webových stránkach . Účastník súhlasí so zasielaním informačných e-mailov alebo telefonického kontaktovania týkajúcich sa tejto akcie.
V súlade so zásadami ochrany osobných údajov usporiadateľa (https://www.dolce-gusto.sk/policy-privacy/) budú priezvisko všetkých overených výhercov k dispozícii na vyžiadanie prostredníctvom stránky Kontaktujte nás a zadaním "PREMIO LOTTERY" do poľa pre otázku, a to po dobu 3 mesiacov po skončení akcie. Účastník tak dáva súhlas k prípadnému zverejneniu svojich osobných údajov vo vyššie uvedenom rozsahu.
Vložením kódu z výrobku účastník súhlasí so spracovaním osobných údajov v rozsahu poskytnutých osobných údajov as ich zaradením do databázy usporiadateľa, a to po dobu nevyhnutne potrebnú vzhľadom na účel spracovania, najdlhšie však do 2 rokov od poskytnutia údajov, ak nebude tento súhlas odvolaný skôr.
Spracovávaným osobným údajom účastníka sú: meno, priezvisko, e-mailová adresa, doručovacia adresa.
Tento súhlas môže účastník kedykoľvek písomne odvolať, a to prostredníctvom elektronickej pošty, tj doručením e-mailu na adresu info@nestle.sk alebo doručením písomného odvolania na adresu sídla usporiadateľa. Odvolaním svojho súhlasu bude účastník vyradený z akcie, a zároveň stráca nárok na výhru.
V súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene niektorých zákonov ( ďalej len „ zákon OOÚ “) má subjekt podľa § 21 zákona OOÚ právo na prístup ku osobným údajom a právo na ochranu osobných údajov. Subjekt má podľa § 21 zákona OOÚ právo získať od prevádzkovateľa potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa ho týkajú. Subjekt má zároveň právo v zmysle § 22 až § 28 zákona OOÚ na opravu, výmaz osobných údajov a právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, v prípade, že zistí alebo sa bude domnievať, že spoločnosť vykonáva spracúvanie jeho osobných údajov spôsobom, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života alebo v rozpore so zákonom. Subjekt má ďalej právo podať návrh na začatie konania v zmysle § 100 zákona OOÚ na Úrad na ochranu osobných údajov.
V súlade s Nariadením o ochrane osobných údajov má subjekt práva podľa článku 12–23 tohto nariadenia, najmä právo na transparentnosť spracúvania, právo na informácie a prístup k údajom, právo na opravu a vymazanie údajov, právo na obmedzené spracúvanie údajov a právo na prenosnosť údajov, podľa uvedeného nariadenia má subjekt rovnako právo vzniesť námietku pri spracúvaní na účely priameho marketingu, vrátane profilovania. Subjekt má právo nebyť predmetom rozhodnutia založeného na automatizovanom spracúvaní vrátane profilovania.
Právom na prístup sa rozumie právo na transparentné, zrozumiteľné a ľahko prístupné informácie o spracúvaní osobných údajov. Identita žiadateľa musí byť preverená. Všetky informácie sú poskytované bezplatne, ibaže by boli žiadosti zjavne nedôvodné, neprimerané alebo sa opakujú. Pre overenie totožnosti môže prevádzkovateľ požadovať poskytnutie dodatočných informácií.
Právom na opravu sa rozumie oprava nesprávnych údajov alebo doplnenie neúplných údajov.
Právom na vymazanie sa rozumie právo na požiadavku vymazať údaje, ak už nie sú pre stanovené účely potrebné, neexistuje právny základ pre spracúvanie a prípadný súhlas bol odvolaný, boli vznesené námietky proti spracúvaniu, údaje boli spracúvané protiprávne.
Právom na obmedzenie spracúvania sa rozumie obmedzenie pri uplatnení niektorého z práv a nie je dôvod na vymazanie. Obmedzenie spracúvania a vymazanie oznamuje prevádzkovateľ príjemcom, ibaže je to nemožné alebo to vyžaduje neprimerané úsilie prevádzkovateľa.
Právom na prenosnosť sa rozumie právo získať poskytnuté údaje v bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a tieto preniesť ďalšiemu prevádzkovateľovi, ak je spracúvanie založené na súhlase alebo zmluve.
Právom na námietku sa rozumie právo namietať spôsoby spracúvania alebo spracúvanie samotné. Ak subjekt vznesie námietku proti spracúvaniu na účely priameho marketingu, nebudú osobné údaje ďalej spracúvané. Námietku je možno vzniesť proti použitiu automatizovaných prostriedkov alebo proti profilovaniu.
Súťažiaci môže uplatniť sťažnosť u prevádzkovateľa alebo na orgáne dozoru, ktorým je vo veci spracúvania osobných údajov Úrad na ochranu osobných údajov, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava, www.dataprotection.gov.sk.
Ceny
Výhra pre daný mesiac bude vždy oznámená prvý pracovný deň v mesiaci.
Oznámenie a doručenie výhier
Každý príslušný výherca PREMIO Lotérie dostane e-mailovú správu s údajmi, pomocou ktorých môže poskytnúť informácie pre overenie výhry a začatie procesu obdržania výhry.
Výhercovia budú mať 28 dní odo dňa, keď dostali e-mailovú správu o výhre, na to, aby odpovedali a poskytli svoje údaje na zabezpečenie overenia nároku, inak stratia nárok na výhru a výhra môže prepadnúť. Usporiadateľ si vyhradzuje právo udeliť cenu náhradnému výhercovi, ktorý je ďalší v poradí z pôvodného príslušného žrebovania. Výhercovia by si mali ponechať e-mailovú správu s oznámením až do overenia svojej výhry.
Výhercovia sú povinní uviesť správne a aktuálne údaje, aby mohli obdržať výhru. Usporiadateľ, administrátor ani jeho sprostredkovateľ plnenia výhier nemôžu niesť zodpovednosť za to, že výherca neuvedie presné údaje, čo ovplyvní proces obdržania výhry.
Akonáhle dôjde k overeniu - príslušná výhra bude následne odoslaná do 28 dní.
Všeobecné
Usporiadateľ si vyhradzuje právo overiť všetky účasti v PREMIO Lotérii a výhercu a odmietnuť udeliť cenu alebo odobrať nárok na cenu a/alebo odmietnuť ďalšiu účasť v PREMIO Lotérii a diskvalifikovať účastníka, pokiaľ existujú oprávnené dôvody domnievať sa, že došlo k porušeniu týchto podmienok alebo akýchkoľvek pokynov , ktoré sú súčasťou požiadaviek na účasť v PREMIO Lotérii, alebo inak, ak účastník získal účasťou v PREMIO Lotérii neoprávnenú výhodu alebo vyhral podvodným spôsobom; alebo sa chová spôsobom, ktorý usporiadateľ považuje za rušivý.
Všetci potenciálni výhercovia podliehajú overeniu spôsobilosti a súladu s týmito podmienkami, pričom usporiadateľ si vyhradzuje právo overiť všetkých výhercov.
Doklad o odoslaní výhry nie je dôkazom o prijatí. Nie je možné prevziať zodpovednosť za stratené, poškodené alebo oneskorené zásielky ani za akékoľvek súvisiace náklady účastníkov/účastníčok.
Neexistujú žiadne peňažné ani iné alternatívy, či už vcelku alebo čiastočne, s tým, že v prípade okolností mimo jeho kontroly si usporiadateľ vyhradzuje právo nahradiť výhru podobnými alternatívami rovnakej alebo vyššej hodnoty.
Výhry sú špecifikované a sú neprenosné.
Obmedzenie zodpovednosti: Usporiadateľ, jeho zástupcovia ani nikto, kto je s akciou profesne spojený, nepreberá žiadnu zodpovednosť za:
a. Akékoľvek nesprávne alebo nepresné zadanie kódu alebo za akékoľvek chybné alebo neúspešné elektronické prenosy dát.
b. Akýkoľvek neoprávnený prístup ku kódom, ich krádež, zničenie alebo pozmenenie v akomkoľvek okamihu PREMIO Lotérie. Výpadok komunikačnej linky bez ohľadu na príčinu, pokiaľ ide o akékoľvek zariadenie, systémy, siete, linky, satelity, servery, počítače alebo poskytovateľa využívané v akomkoľvek aspekte tejto PREMIO Lotérie.
c. Nedostupnosť internetu alebo webových stránok alebo ich kombinácia.
d. Akékoľvek zranenie alebo poškodenie účastníkov/účastníčok pri doručení a/alebo použití ich výhry.
e. Bohužiaľ nemôžeme niesť zodpovednosť za výpadky systému na webových stránkach.
V prípade okolností, ktoré usporiadateľ nemôže ovplyvniť, a iba v prípadoch, keď je to nevyhnutné, si usporiadateľ a subjekty, ktoré sa na propagácii podieľajú, vyhradzujú právo propagáciu alebo tieto podmienky kedykoľvek zrušiť alebo zmeniť, ale budú sa snažiť minimalizovať dopad na účastníkov, aby nedošlo k ich zbytočnému sklamaniu.
Rozhodnutie usporiadateľa je vo všetkých záležitostiach konečné a záväzné.
Ak by niektorý z týchto bodov bol označený za nezákonný, neplatný alebo inak nevymáhateľný, bude od týchto podmienok oddelený a vymazaný a ostatné body zostanú v platnosti a účinnosti.
Akékoľvek otázky týkajúce sa právneho výkladu pravidiel budú vychádzať z práva SR.
Ste uzrozumený a súhlasíte s tým, že zadávateľ a jeho partner a dodávatelia môžu a budú zhromažďovať a používať vaše osobné údaje v súvislosti s PREMIO Lotériou. Zhromažďovanie a používanie týchto údajov sa riadi oznámením zadávateľa o ochrane osobných údajov, umiestneným na www.dolce-gusto.sk.
Usporiadateľ: Nestlé SK