Loading...

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

Vernostný program PREMIO sa mení! Premeňte svoje PREMIO body na štýlové odmeny najneskôr do 31. decembra 2023.

Často kladené otázky

Odpovede na najčastejšie otázky nájdete nižšie.

Kávovar
Čo presne znamená tlak 15 barov?

Tlak 15 barov znamená, že voda je pri výstupe pri čerpadle hnaná pod tlakom, ktorý je približne v hĺbke 150 metrov pod hladinou mora. Tento tlak je porovnateľný s profesionálnymi kaviarenskými prístrojmi a zaručuje správnu prípravu kávy. Chuť a vôňa kávy sa uvoľní tým správnym spôsobom.

Ako často treba prístroj odvápniť?

Sme radi, že vás zaujíma, ako sa o svoj kávovar správne starať. Návod na údržbu nájdete tu: ÚDRŽBA KÁVOVARU

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsulách vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Čo mám robiť, keď cez kapsulu nepreteká voda alebo nápoj vyteká príliš pomaly?

Skúste prístroje odvápniť podľa nášho NÁVODU , ak by problém naďalej pretrvával, obráťte sa na servisné stredisko. Ich zoznam nájdete tu: www.krups.sk/servisy

Zobraziť všetko
Objednávka
Obdržal(a) som svoju objednávku, ale neobsahovala faktúru. Čo mám robiť?

Všetky faktúry máte dostupné už len v elektronickej podobe, ktoré nájdete vo svojom účte v sekcii „Moje história objednávok“, a to v detaile každej objednávky. V prípade platby kartou obdržíte faktúru aj na svoj e-mail, ak si zvolíte platbu na dobierku, tak vašu faktúru nájdete vo svojom účte.

Ako a kde si môžem uplatniť zľavový kód?

Zľavové kódy alebo vouchery z PREMIO môžete uplatniť priamo v košíku v kolonke „Mám zľavový kód/voucher“ alebo na stránke pred odoslaním objednávky (kolonka pre zľavový kód sa nachádza vpravo nad súhrnom celej objednávky). V prípade, že ste si zakúpili PREMIO voucher a chcete ho využiť, musíte ho vybrať zo zoznamu odkliknutím možnosti „Vyberte zľavový kód zo svojho účtu“ a zvoliť požadovaný kód/zľavu. PREMIO vouchery sa automaticky ukladajú do vášho účtu.

Dovoľujeme si vás upozorniť, že v rámci objednávky je možné zadať iba jeden kód.

Ako môžem uhradiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete uhradiť dvoma spôsobmi – kartou online alebo na dobierku. Spôsob platby si zvolíte v procese objednávky, ak si želáte objednávku uhradiť ihneď, zvoľte platbu kartou. V prípade, že si želáte platiť až pri prevzatí zásielky, zvoľte možnosť platby na dobierku. Vašu objednávku zaplatíte priamo kuriérovi, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ako zistím, že bola moja objednávka prijatá?

Po prijatí objednávky do nášho systému obdržíte potvrdenie e-mailom. Tento e-mail je zvyčajne doručený pár minút po odoslaní objednávky.

Je možné zmeniť obsah svojej objednávky?

Bohužiaľ nie. Naše objednávky sa spracovávajú a dostavajú do systému v priebehu pár minút. Do 15 minút po odoslaní je možné objednávku stornovať a vytvoriť si novú, prosím kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135.

Je možné zmeniť adresu doručenia objednávky?

Zmenu adresy objednávky môžete urobiť pohodlne na stránkach DPD, po obdržaní emailu s číslom zásielky. V prípade, že nebola objednávka spracovaná, môžeme zmenu adresy zadať aj my. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135 alebo emailom na info@nestle.sk.

Aká spoločnosť mi objednávku doručí?

Vašu objednávku vám doručí spoločnosť DPD.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Objednávka bude spracovaná od 2 do maximálne 7 pracovných dní od jej prevzatia objednávkovým systémom. Pred doručením bude objednávateľovi odoslaná SMS/e-mail o vyexpedovaní zásielky s odkazom, v ktorom si možno dať balík preposlať na výdajné miesto. Pred samotným doručením bude v daný deň ráno objednávateľ ešte telefonicky upozornený na čas doručenia.

Zobraziť všetko
Kapsuly
Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Ako kapsula funguje?

 

Vďaka využitiu inovatívnych technológií a šikovnému dizajnu naše kapsle automaticky regulujú tlak, ktorý nimi prechádza. Takže bez ohľadu na to, či potrebujete silný tlak na prípravu výrazného espressa, alebo nežný dotyk na spenenie mlieka do vášho Latte Macchiato, s NESCAFE® Dolce Gusto® bude každý nápoj taký, aký má byť – dokonale lahodný.

  1. Ihla prepichne vzduchotesné viečko.
  2. Voda vnikne do kapsle a pod silným tlakom prejde membránou.
  3. Plastový disk prepichne hliníkovú fóliu na dne, čím zabezpečí, že tlak bude presne taký silný, ako je potrebné.
Bude v ponuke biela čokoláda alebo čaj?

Ponuku neustále rozširujeme. NESCAFÉ je spoločnosť zameriavajúca sa najmä na kávu a na kávové nápoje, to však neznamená, že vyrábame iba kávu. V súčasnosti si môžete pochutnať napr. na Chococcine alebo na Chai Tea Latté. Stále hľadáme nové chute a skúmame, čo si naši zákazníci želajú.

Aký typ kávy sa nachádza v kapsulách?

V našich kapsulách nájdete mletú čiernu kávu druhu arabica alebo zmes arabiky a robusty. Výnimku tvorí káva Cortado, Café au Lait, Café au Lait Intenso, Flat White , kde je rozpustná káva. Viac na: SVET KÁVY alebo v detaile každej kávy.

Čo označuje malé číslo na kapsulách?

Tomuto číslu nemusíte venovať pozornosť. Ide o označenie výrobnej linky v našom podniku.

Kde si môžem kúpiť kapsule do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?

Kapsuly zoženiete vo väčšine supermarketov a reťazcov s elektrospotrebičmi alebo na www.dolce-gusto.sk.

Zobraziť všetko
Príprava
Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Prečo by som mal/a pri príprave Latté Macchiato alebo Cappuccino najskôr použiť kapsulu s mliekom a až potom kávu?

Pretože len tak zaistíte autentickú prípravu a vzhľad. Ak najskôr pripravíte kávu a až potom mlieko, pena nápoja bude hnedá. Na chuť však presný postup vplyv nemá. Pozrite sa, ako vytvoriť majstrovskú šálku kávy: PRÍPRAVA KÁVY - VIDEO

Prečo kapsule s mliekom obsahujú cukor?

Mlieko v kapsulách sladíme preto, aby bola chuť výsledného nápoja dokonale vyvážená. Samozrejme, ak máte radšej sladšie nápoje, môžete si do nich cukor pridať.

Môžem kapsulu použiť dvakrát?

Kapsulu používajte vždy len na prípravu jedného nápoja. Nikdy ju nepoužívajte dvakrát.

Akú vodu mám použiť na prípravu nápoja?

Hlavne studenú. Do nádržky na vodu neodporúčame používať teplú vodu ani mlieko alebo iné tekutiny okrem vody. Keď použijete vodu z kohútika, je to v poriadku. Dávajte však pozor na pravidelné odvápňovanie prístroja. Ak viete, že máte tvrdšiu vodu, nezabúdajte kávovar odvápňovať častejšie. Len tak si uchová svoje kvality.

Zobraziť všetko
Ostatné
Zabudol som heslo alebo sa mi nedarí prihlásiť do internetového obchodu Dolce Gusto. Čo mám robiť?

Pri prihlásení do internetového obchodu nájdete odkaz „Zabudli ste heslo?“. Po zadaní vašej e-mailovej adresy, ktorú ste použili pri registrácii, vám bude zaslaný e-mail s odkazom na obnovu prihlasovacích údajov. V prípade, že vám nebol doručený tento e-mail, skúste sa znovu zaregistrovať na našich stránkach. Nie je možné vytvoriť dva účty pod rovnakým e-mailom, preto obdržíte e-mail na reset vášho hesla alebo na vytvorenie nového účtu.

Nové heslo musí obsahovať malé i veľké písmená, znak a číslo.

Ak vám tento e-mail nebude doručený, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky 0800 135 135 alebo e-mailom info@nestle.sk.

Pri registrácii som neobdržal(a) potvrdzovací e-mail na dokončenie registrácie vo webshope. Čo mám robiť?

Ak ste neobdržali potvrdzovací e-mail, potrebný na dokončenie registrácie, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky 0800 135 135 alebo e-mailom info@nestle.sk.

Neželám si, aby mi boli zasielané e-maily s novinkami a aktuálnymi akciami vo webshope. Ako zruším odber?

Odber noviniek (newsletter) si jednoducho zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásiť sa z newlettera“ v pätičke e-mailu. Druhá možnosť je zrušenie a zmena komunikácie priamo vo svojom účte NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekcii „Môj newsletter“.

Ako si zmením e-mailovú adresu?

Žiadosť na zmenu e-mailovej adresy nám prosím oznámte e-mailom na info@nestle.sk.

Ako postupovať v prípade reklamácie v záručnej dobe?

Kávovar môžete reklamovať v jednom z našich servisných stredísk, zoznam nájdete TU. Ak sa vo vašom okolí žiadne nenachádza, prosím vyplňte reklamačný formulár, priložte faktúru a pošlite vadný kávovar späť k nám na adresu: HOPI CZ DC - NESTLÉ, Háj 328, 798 12 Kralice na Hané, Česko

Reklamáciu môžete vyplniť aj v našom formulári na webovej stránke v detaile objednávky, kde sa nachádza možnosť „Vrátiť tovar“.

Je možné doručenie do Česka?

Pre objednávky s dodacou adresou v Česku sa, prosím, zaregistrujte, v našom partnerskom e-shope tu. V inom prípade bude vaša objednávka stornovaná a tovar nebude možné dodať. Ďakujeme za pochopenie.

Aká je cena poštovného a balného?

Cena poštovného a balného sa účtuje v hodnote 4 €. Pri objednávke nad 40 € je poštovné zadarmo.

V slovenskej/českej časti príručky chýba registračný kód na zaregistrovanie kávovaru. Môžem použiť kód z inej časti príručky?

Bohužiaľ, registračné kódy v príručkách kávovarov sa už nevyužívajú.

Chýba mi príručka, a tak si nemôžem zaregistrovať kávovar.

Od októbra 2015 sa v kávovaroch balených pre slovenský trh prestali používať brožúrky s kódmi pre registráciu kávovaru, preto sa teda môže stať, že práve váš kávovar brožúru neobsahuje. Zaregistrovať ho ale môžete aj tak - bez použitia 12 miestneho kódu. Darček za registráciu kávovaru s kódom je možné využiť len do konca roka 2015.

Pre viac informácií sa, prosím, obráťte na našu infolinku 0800 135 135.

Zobraziť všetko
Kde si môžem kúpiť kapsule do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?
Zobraziť všetko
PREMIO Lotéria
Čo je PREMIO Lotéria?

PREMIO Lotéria je opakujúca sa súťaž o výhry prebiehajúce mesačne.

PREMIO Lotéria je hra spojená s krabičkami kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® a STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, kedy kódy z balenia spotrebiteľ vkladá na špeciálnu webovú stránku a zapája sa tak do lotérie. PREMIO Lotéria prebieha každý mesiac. Počet vložených kódov z škatuliek nie je nijako obmedzený, naopak, čím viac kódov spotrebiteľ v danom mesiaci do PREMIO Lotérie vloží, tým väčšiu šancu na výhru v danom mesiaci má.

Ako sa môžem zúčastniť?

Pre účasť v PREMIO Lotérii potrebujete kód zo škatuliek NESCAFÉ® Dolce Gusto® alebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

a. Nájdite 12miestny jedinečný kód vytlačený vo vnútri balenia;

b. Prihláste sa/registrujte sa na www.dolce-gusto.sk/premio-lottery;

c. Zadajte kód podľa pokynov.

Účastníci sa môžu prihlásiť toľkokrát, koľkokrát chcú, pokiaľ použijú nový jedinečný kód z nového balenia NESCAFÉ® Dolce Gusto®, DALLMAYR alebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Pre 1 účasť v hre je nutné zadať minimálne 1 kód z balenia kapsúl, prípadne kódov viac, podľa informácií na stránke pre daný mesiac, v ktorom PREMIO Lotéria prebieha.

Môžem sa zúčastniť viackrát v jeden mesiac?

Áno, je to možné. Jedna účasť sa rovná vloženiu požadovaného množstva kódov (spravidla 1 kód), takže ak máte napríklad deväť unikátnych kódov, zúčastňujete sa súťaže deväťkrát (keď je požadovaný iba 1 kód pre účasť v PREMIO Lotérii). Kódy sa nesmú opakovať a musia byť vždy unikátne, inak nasleduje vyradenie z žrebovania.

Kto sa môže zapojiť do PREMIO Lotérie?

Ktokoľvek, kto zakúpil aspoň 1 balenie kávových kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto®, STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto® a je starší ako 18 rokov.

Ktoré balenia kapsúl si môžem zakúpiť pre účasť v PREMIO Lotérii a kde si ich môžem kúpiť?

Zúčastniť sa môžete pri kúpe akéhokoľvek balenia NESCAFÉ® Dolce Gusto® (12 až 30 kapsľové balenia) a akéhokoľvek balenia STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Kedy a koľko je oznámených výhercov?

Výherca je vyžrebovaný vždy na začiatku nasledujúceho mesiaca do troch (3) pracovných dní a kontaktovaný do siedmich (7) pracovných dní od ukončenia predchádzajúceho kola PREMIO Lotérie (predchádzajúceho kalendárneho mesiaca). Počet výhercov sa môže líšiť každý mesiac. Túto informáciu nájdete vždy na webovej stránke PREMIO Lotérie.

Ako sa dozviem, že som vyhral?

Každé žrebovanie prebehne a výhercovia budú informovaní e-mailom do siedmich (7) pracovných dní od dátumu ukončenia predchádzajúceho kola PREMIO Lotérie a vyžrebovania výhercov.

Budem informovaný/á, ak nevyhrám?

Kontaktovaní budú iba výhercovia. Krstné meno a prvé písmeno priezviska všetkých overených výhercov bude k dispozícii na vyžiadanie prostredníctvom stránky Kontaktujte nás a zadaním "PREMIO LOTÉRIE" do poľa pre otázku, a to po dobu 3 mesiacov po skončení daného súťažného kola.

Nemôžem nájsť kód vo vnútri balenia. Čo mám urobiť?

Kontaktujte nás prosím na tejto e-mailovej adrese: info@nestle.sk

Kúpil/a som balenie kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® v inej krajine. Môžem zadať kódy a zúčastniť sa PREMIO Lotérie?

Áno. Pokiaľ sa v balení nachádza kód obsahujúci 12 znakov a súčasne toto balenie kapsúl oficiálne predávame aj v rámci Slovenskej republiky na našom e-shope, PREMIO Lotérie sa môžete zúčastniť. Prehľad všetkých predávaných výrobkov v rámci SR nájdete tu: Káva | NESCAFÉ® Dolce Gusto®

Kde nájdem pravidlá a podmienky PREMIO Lotérie?

Pravidlá a podmienky nájdete na stránke tu.

Nenašiel som odpoveď na svoju otázku. Čo mám urobiť?

Kontaktujte nás prosím na tejto e-mailovej adrese: info@nestle.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára: Skontaktujte sa s nami | Nescafé Dolce Gusto

Zobraziť všetko

Nenašli ste odpoveď?

Kontaktujte náš zákaznícky servis: 0800 135 135

Načítávanie...