Loading...

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

Vernostný program PREMIO sa mení! Premeňte svoje PREMIO body na štýlové odmeny najneskôr do 31. decembra 2023.

Ostatné

Zabudol som heslo alebo sa mi nedarí prihlásiť do internetového obchodu Dolce Gusto. Čo mám robiť?
Pri prihlásení do internetového obchodu nájdete odkaz „Zabudli ste heslo?“. Po zadaní vašej e-mailovej adresy, ktorú ste použili pri registrácii, vám bude zaslaný e-mail s odkazom na obnovu prihlasovacích údajov. V prípade, že vám nebol doručený...
Pri registrácii som neobdržal(a) potvrdzovací e-mail na dokončenie registrácie vo webshope. Čo mám robiť?
Ak ste neobdržali potvrdzovací e-mail, potrebný na dokončenie registrácie, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky 0800 135 135 alebo e-mailom info@nestle.sk.
Neželám si, aby mi boli zasielané e-maily s novinkami a aktuálnymi akciami vo webshope. Ako zruším odber?
Odber noviniek (newsletter) si jednoducho zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásiť sa z newlettera“ v pätičke e-mailu. Druhá možnosť je zrušenie a zmena komunikácie priamo vo svojom účte NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekcii „Môj newsletter“.
Ako si zmením e-mailovú adresu?
Žiadosť na zmenu e-mailovej adresy nám prosím oznámte e-mailom na info@nestle.sk.
Ako postupovať v prípade reklamácie v záručnej dobe?
Kávovar môžete reklamovať v jednom z našich servisných stredísk, zoznam nájdete TU. Ak sa vo vašom okolí žiadne nenachádza, prosím vyplňte reklamačný formulár, priložte...
Je možné doručenie do Česka?
Pre objednávky s dodacou adresou v Česku sa, prosím, zaregistrujte, v našom partnerskom e-shope tu. V inom prípade bude vaša objednávka stornovaná a tovar nebude možné dodať. Ďakujeme za pochopenie.
Aká je cena poštovného a balného?
Cena poštovného a balného sa účtuje v hodnote 4 €. Pri objednávke nad 40 € je poštovné zadarmo.
V slovenskej/českej časti príručky chýba registračný kód na zaregistrovanie kávovaru. Môžem použiť kód z inej časti príručky?
Bohužiaľ, registračné kódy v príručkách kávovarov sa už nevyužívajú.
Chýba mi príručka, a tak si nemôžem zaregistrovať kávovar.
Od októbra 2015 sa v kávovaroch balených pre slovenský trh prestali používať brožúrky s kódmi pre registráciu kávovaru, preto sa teda môže stať, že práve váš kávovar brožúru neobsahuje. Zaregistrovať ho ale môžete aj tak - bez použitia 12 miestneho kódu...
Načítávanie...