Loading...

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

Vernostný program PREMIO sa mení! Premeňte svoje PREMIO body na štýlové odmeny najneskôr do 31. decembra 2023.

Objednávka SK

Obdržal(a) som svoju objednávku, ale neobsahovala faktúru. Čo mám robiť?
Všetky faktúry máte dostupné už len v elektronickej podobe, ktoré nájdete vo svojom účte v sekcii „Moje história objednávok“, a to v detaile každej objednávky. V prípade platby kartou obdržíte faktúru aj na svoj e-mail, ak si zvolíte platbu na dobierku...
Ako a kde si môžem uplatniť zľavový kód?
Zľavové kódy alebo vouchery z PREMIO môžete uplatniť priamo v košíku v kolonke „Mám zľavový kód/voucher“ alebo na stránke pred odoslaním objednávky (kolonka pre zľavový kód sa nachádza vpravo nad súhrnom celej objednávky). V prípade...
Ako môžem uhradiť svoju objednávku?
Vašu objednávku môžete uhradiť dvoma spôsobmi – kartou online alebo na dobierku. Spôsob platby si zvolíte v procese objednávky, ak si želáte objednávku uhradiť ihneď, zvoľte platbu kartou. V prípade, že si želáte platiť až pri prevzatí zásielky...
Ako zistím, že bola moja objednávka prijatá?
Po prijatí objednávky do nášho systému obdržíte potvrdenie e-mailom. Tento e-mail je zvyčajne doručený pár minút po odoslaní objednávky.
Je možné zmeniť obsah svojej objednávky?
Bohužiaľ nie. Naše objednávky sa spracovávajú a dostavajú do systému v priebehu pár minút. Do 15 minút po odoslaní je možné objednávku stornovať a vytvoriť si novú, prosím kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135.
Je možné zmeniť adresu doručenia objednávky?
Zmenu adresy objednávky môžete urobiť pohodlne na stránkach DPD, po obdržaní emailu s číslom zásielky. V prípade, že nebola objednávka spracovaná, môžeme zmenu adresy zadať aj my. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135...
Aká spoločnosť mi objednávku doručí?
Vašu objednávku vám doručí spoločnosť DPD.
Ako dlho trvá doručenie objednávky?
Objednávka bude spracovaná od 2 do maximálne 7 pracovných dní od jej prevzatia objednávkovým systémom. Pred doručením bude objednávateľovi odoslaná SMS/e-mail o vyexpedovaní zásielky s odkazom, v ktorom si možno dať balík preposlať na výdajné miesto. ...
Načítávanie...